مردم شریف حوزه انتخابیه تفرش آشتیان فراهان

انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین نمادهای مردمسالاری دینی در نظام پرافتخار ایران اسلامی، همواره مورد توجه جهانیان است.
در این مسیر ایجاد فضای رقابتی با حضور کاندیداهای دیدگاه ها و طیف های مختلف بدون شک موجب اقناع سیاسی ، نشاط  اجتماعی و افزایش سطح مشارکت سیاسی مردم می گردد.
با نظر به آغاز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش،اشتیان و فراهان حقیر در پی درخواست و دعوت مجدد مردم شریف شهرستانهای فرمهین، اشتیان، تفرش به عنوان سرباز صدیق نظام و مقام معظم رهبری با استعانت از خداوند منان و عهد خدمتگزاری به مردم نجیب این منطقه، با نصب العین نمودن رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری درعرصه خدمت به آحاد جامعه، این دوره در چهارچوب قانون کاندیداتوری خود را در انتخابات پیش رو اعلام می نمایم.


امید است یاران همیشه همراه با بصیرت سیاسی و از همه مهمتر دیانت اسلامی و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صبر و شکیبایی و تاکید بر«ایجاد فضای آرامش و آسایش» باردیگر فارغ از نتیجه، حضور حماسی خود را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم در انتخابات این دوره برای سربلندی میهن اسلامیمان به اثبات برسانند.
لذا ضمن توصیه خود و دیگران به رعایت دقیق اخلاق و قانون اسلامی،عدالت و انصاف و رقابت جوانمردانه، با قلبی سرشار ازعشق به خدمت وارد این عرصه شده، امیدوارم در این راه پرفراز و نشیب مردم شریف از دعای خیر خود این خدمتگزار خود را محروم نسازند.

من امروز با توکل به خدا و با امید به حمایت مردم شریف این منطقه برای مقابله با فساد و برای حل مشکلات اساسی مردم زحمتکش و ولایتمدار این حوزه که در طول تاریخ میهن عزیزمان همیشه در سخت ترین دوران اثرگذارترین مردم تاریخ ایران عزیزمان بودند وارد این عرصه میشوم.

وعده ما نه روز انتخابات بلکه فردای انتخابات .

 

خدمتگذار شما: دکتر محمود چاقری