بسم الله الرحمن الرحیم 

با عرض سلام و ادب و احترام اینجانب محمود چاقری نامزد نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفرش آشتیان فراهان اعلام میدارم پیام حمایت و همدلی شما را شنیدم و از شما مردم شریف و غیرتمند شهر تلخاب ممنون و سپاسگذارتان هستم .

و اعلام میکنم بنده با تلخاب و تلخابی ها پیوند فامیلی بسیاری دارم و خودرا نه تنها چاقری بلکه تلخابی هم میدانم و مفتخرم که مورد حمایت مردم این شهر قرار گرفتم.

و از مردم شریف تلخاب خواهشمندم با حضور حداکثری خود در روز ۱۱ اسفند پای صندوق های رای نتیجه این انتخابات را به نفع مردم این حوزه تغییر دهند.

مردم شهر تلخاب یکی از تایین کننده‌ای نتیجه این انتخابات خواهد بود.

از تمام واجدین شرایط شرکت در انتخابات و حتی از تمام کسانی که از شرایط به وجود آمده فعلی در کشور ناراحت هستند خواهشمندم در این انتخابات مشارکت نموده و فرد اصلحی را به عنوان نماینده خود انتخاب نمایند.

بنده هدفم ریشه کن کردن فقر و محرومیت از این حوزه انتخابیه می باشد و معتقدم مردم این مناطق مردمی شریف و ولایت مدار و بزرگ هستند و از ابتدای تاریخ کشورمان ایران همیشه در سختی ها و مشکلات کشور حماسه ساز بودند و امیر کبیر ها دکتر حسابی ها و دکتر غریب ها و افراد دانشمند بسیاری تحویل ایران عزیزمان داده اند.این مردم شریف حقشان نیست در فشار اقتصادی سنگین باشند و دچار فقر و محرومیت شوند و تمام تلاشم را چه درصورت انتخاب شدن چه نشدن توسط مردم تمام تلاشم را خواهم کرد تا فقر را از بین مردم این حوزه انتخابیه ریشه کن نمایم.

ما آن روزی ستادهایمان را برپا می کنیم و جشن میگیریم که دختران و پسرانمان بدون وجود مشکل اشتغال ازدواج و مسکن و در رفاه کامل در کنار هم شاد و خرسند باشند آن روز روز برپایی ستادهای ماست.

محمود چاقری 

۱۴۰۲/۱۲/۴