بسم الله الرحمن الرحیم 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مردم شریف ایران و مردم شهرستان های تفرش آشتیان فراهان دکتر محمود چاقری طی پیامی اعلام کرد هزینه دایر کردن ستاد و چاپ بنر و پوستر خود را خرج اعزام افراد مسن به کربلا و تهیه جهیزیه برای دختران خانواده های نیازمند خواهد کرد تا چه در صورت رای آوردن یا رای نیاوردن قدمی به نفع مردم این حوزه انتخابیه برداشته شود .

تمامی مردم شهرستان های فراهان تفرش آشتیان و تلخاب خنجین رودبار و تمامی روستاها می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره اعلام شده با ستاد مردمی دکتر محمود چاقری تماس گرفته و برای ثبت نام سفر کربلا و با ثبت نام دریافت جهیزیه اقدام نمایند.

اعزام کربلای معلی بصورت چندین مرحله و کاروانی برای افراد بالای پنجاه سال که تا بحال به کربلای معلی سفر نکرده اند با هدف برآورده نمودن آرزوی قلبی آنان انجام خواهد شد.

شماره تماس:  09333253793 

 

 

دکتر محمود چاقری نامزد نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه آشتیان تفرش فراهان می باشد و از ابتدای ثبت نام در این عرصه سخنانی به نفع مردم شریف و ولایت مدار این حوزه بیان داشته است و در جهت تغییر آداب مرسوم شده تبلیغات انتخابات در این حوزه اقدام به تشکیل ستاد و چاپ بنر و پوستر اقدام نکرده و اعلام کردند هزینه تبلیغات خود را صرف اعزام افراد مسن به کربلای معلی و امور خیریه خواهند نمود.